تور و هتل تایلند

تور و هتل تایلند

تور و هتل تایلند

تور و هتل تایلند

  • ۰
  • ۰

چراغ در اتاق من روشن و خاموش کردن برای تمام شب که من صبح روز بعد به اطلاع frontdesk، آنها یک اتاق دیگر برای من در یک بار در هر درخواست من مرتب شده اند. من خیلی احمقانه است که من کیف پولم را در هتل سمت چپ زمانی که من چک کردن هستم. کارکنان نام و ایمیل من به من اطلاع بده در یک بار زمانی که آنها آن را کشف کردند. در حالی که من در حال حاضر arrvied BKK، من در شب سفر، و من همه چیز را !!!! تماس کارکنان دوستانه، مفید و عالی
هر چند کارکنان مقابل extretemly مودب بود و به یک جلسه مفصل در طول خوش آمدید، من مشکلات به اتاق من تمیز کرده بود. گفتند cleaninig نرمال 18:00 است! و پس از تلاش های من ملاقات cleaining اوایل در 3 pm کردم! پس از آن حمام در همه تمیز نمی شد، مینیبار من و غیره است نه شد احتمالا دیگر جایی برای ماندن زمان بعدی پیدا کنید.
قیمت مشابه به LK گروه هتل اما اتاق بهتر است. نیست و همچنین برخی از مهمانخانه بهتر اما بسیار ساده تر به رزرو ارزش دارد. حق در سراسر جاده 2 از Soi 6 محل به طوری بسیار عالی به دست آوردن شروع زودهنگام به مهمانی. تهویه مطبوع مرکزی در ساختمان اصلی ضربات بوی مرطوب به اتاق. ساختمان دوم که با این مشکل ندارد. در غیر این صورت کاملا تمیز. کارکنان مفید و مودب هستند. استخر بزرگ و نوار استخر. وزن در ورزشگاه بیش از حد نور برای استفاده برای هر تمرین مقاومتی واقعی هستند.
ما در آخر هتل سنتارا پاتایا وارد شدند، و آن را آرام اما چک کردن در سنین و جو در زمان بود، ما درخواست اتاق شد که اتصال نیست اما ما این حال با (من فکر می کنم تمام اتاق ها هستند؟). اتاق یک چیز هشتی کمی قبل از اینکه بری که در آن فقط هدر فضای اتاق. اتاق های کوچک اما نسبتا خوب هر چند که توجه به جزئیات با توجه به نقاشی / کاشی کاری و غیره ضعیف بود. اتاق پر سر و صدا هستند و من چند بار بیدار شد. دوست من تا به حال کسی رفتن به اتاق خود در نیمه های شب نیز می باشد. چک کردن نیز امر دشوار بود و 20 دقیقه و جو در زمان در اطراف. من فکر می کنم کارکنان / مدیریت واقعا نمی دانند آنچه که آنها انجام در اینجا این است که شرم به عنوان اعتقاد من دیگر هتل سنتارا پاتایا بهتر است. بسیاری از هتل های دیگر در سراسر که بهتر از اینجا وجود دارد.
نام تجاری هتل سنتارا پاتایا یک شوخی با این هتل فاصله دارد. اتاق بسیار کوچک و کثیف با بوی بد بو مانند فوت فاسد شده بود. بدترین کف اتاق که بسیار چسبناک بود و پای من همیشه کثیف مانند کسی کک ریخته و به درستی mopped بود. من پذیرش گفت برای ارسال در نگهداری خانه به پاک کردن اما نکردند. من برای دمپایی خواسته را نیز که در زمان زمان طولانی برای رسیدن و قدیمی N بد بو بود. خدمات به طور کلی وحشتناک و پاکیزگی. من هیچ کس را به ماندن مگر اینکه من واقعا آنها را دوست نداشتند توصیه می کنم. مکان های بسیار بهتر را به یک قیمت ارزان تر در پاتایا اقامت وجود دارد. قطعا نه 4 ستاره .. بیشتر شبیه 3 یا 2.

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید





  • ۹۵/۱۰/۲۹
  • تور و هتل تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی